17-04-2013, 11:56 AM

Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım, çağrı merkezlerinin gençlere büyük bir kariyer imkanı sunduğunu söyledi.
"Her bir meslek sahibi yaptığımız gencimizin koluna bir tane altın bilezik takmış oluyoruz” diye konuşan Yıldırım, “Çağrı merkezleri sayesinde 67 bin insanımız evine ekmek götürüyor. Türkiye’de çağrı merkezi potansiyeli çok daha yüksek. 5 yıl içinde çağrı merkezlerindeki istihdam 100 bini aşmasını bekliyoruz. Türkiye’de insan kaynakları açısından sıkıntı yok. Birden çok yabancı dil bilen çok sayıda gencimiz var. Bu gençlerimizden faydalanarak, çağrı merkezlerinin mevcut büyüme potansiyellerini Avrupa’ya da hizmet vererek artırabiliriz" dedi.
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’na bağlı olarak Trabzon’da hizmet veren ve çağrı merkezi şirketi AssisTT tarafından desteklenen ALO 181 Çağrı Merkezi’nin açılışında konuşan Yıldrım, artık yeni mezunların dışında kalan kesimin de çağrı merkezlerinde işe girmek istediğine dikkat çekti.
Çağrı merkezlerinin büyük bir kariyer gelişim imkânı sunduğuna dikkat çeken Yıldırım, "Güzel bir sözümüzü hatırlatmak istiyorum: Zanaat altın bileziktir. Yani her bir meslek sahibi yaptığımız gencimizin koluna bir tane altın bilezik takmış oluyoruz” diye konuştu.
ALO 181 HATTI'NDAN NELER YAPILABİLECEK?
ALO 181 Hattı’ndan, çevre sorunları, hava, su, toprak kirliliği, radyoaktif kirlilik, çevresel etki değerlendirme ve tabiat varlıklarıyla ilgili merak edilenler, 24 saat kesintisiz öğrenilebiliyor. Ülke genelinde 6,5 milyon binanın elden geçirileceği afet riski altındaki alanların dönüşümüyle ilgili sorulara da bu hattan yanıt bulunabiliyor. Riskli yapı, riskli alan ve rezerv alanı gibi konularda bilgi alınabilecek hat, dönüşüm sırasında yaşanan problemlerin ve şikayetlerin Bakanlığa iletilip, çözüm yolu aranmasına da imkan sağlanıyor.
Ülke genelinde 6,5 milyon binanın elden geçirileceği afet riski altındaki alanların dönüşümüyle ilgili sorulara da bu hattan yanıt bulunabilecek. Riskli yapı, riskli alan ve rezerv alanı gibi konularda bilgi alınabilecek hat, dönüşüm sırasında yaşanan problemlerin ve şikayetlerin Bakanlığa iletilip, çözüm yolu aranmasına da imkan sağlayacak.

Bir masal var yaşar, uzaklarda
Bu ömür yetmez ona kavuşmaya
