09-09-2015, 04:56 PM

Daha önceki 15 saniye sınırı olan reklam videolarını 30 saniyeye çıkartan Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın., kare formatındaki video zorunluluğunu da kaldırarak kendisine para kazandırırken kullanıcı deneyimini artıracak olan reklamların çeşitliliğini ve formatını daha yaygın hale getirecek.
Bu yeniliklerin yanı sıra reklam ağını daha geniş bir kitleye açacak olan Instagram, artık daha fazla kuruluşa reklam alanı satabilecek ve daha küçük firmalar da Instagram’ın reklam ağından faydalanabilecek.
Yeni reklam uygulamaları şu anda İtalya, İspanya, Güney Kore, Hindistan ve Meksika olmak üzere bazı ülkelerde kullanılabilir hale geldi ve 30 Eylül’den itibaren daha geniş bir coğrafyaInstagram’ın yeni reklamlarını görüntüleyebilir hale gelecek.
Ayrıca özel ürünler olarak tabir ettikleri ürün lansmanları ve film fragmanları için kullanılması planlanan Marquee isimli bir sistem ile daha fazla marka bilinirliliği yaratmayı planlayan Instagram, Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın.’un sahip olduğu reklam altyapısını kendi yararına da kullanmaya başladı sonunda ki; Facebook, kendi bünyesine kattığı platformdan yakında kar etmeye de başlayacak gibi görünüyor.
webtekno.com

Bir masal var yaşar, uzaklarda
Bu ömür yetmez ona kavuşmaya
